A nap első részét még az elbűvölő Halong-öbölben töltötte a csapat. Először egy régi gőzös újra megépített mását, az Emeraude-t mutatták be a vendéglátók. Azonos névvel 1910-ben bocsátottak vízre egy lapátkerekes gőzöst, A mai Emeraude egy fiatal francia vállalkozó, Eric Merlin ötlete alapján épült újjá és az 1990-es évektől egyike a térség legismertebb kiránduló hajóinak.Két napos standard útvonalán az öböl legszebb pontjain köt ki, többek között a Sung Sot cseppkőbarlangnál,az úszó falvaknál és a Drum barlangnál.Ez utóbbi kajakkal vagy kb. ötven,köveken tett lépéssel közelíthető meg. A víz itt nyugodt, kiválóan alkalmas úszásra és kajakozásra.
Az Emeraude ideiglenes kapitánya kolléganőnk, Köbli Ica :-) :
A Paul Rouge-ról,a régi Emeraude tulajdonosáról elnevezett suite:
Búcsú az Emeraude-től...
Hogy teljes legyen a kép Halong hajóiról, utolsóként az Au Co luxushajót mutatták be. Nevét a tenger urának Long Quan sárkánynak szerelméről, a tündérlányról Au Co-ról kapta. A neves francia építészek segítségével épült hajó egyesíti a modern ázsiai design-t és a francia elegancia báját. Érdemes megnézni a hajó reklámfilmjét :
Egy finom ebéd következett a Cua Vang étteremben, Tuan Cau szigeten,majd búcsú a Halong öböltől.Hải Phòng a következő állomás, Észak-Vietnám egyik legnagyobb kikötővárosa.A rövid látogatás során az Operaházat és néhány, a koloniális időkből maradt szép épületet látogatott meg a csoport.
A Cho Sat piac meglátogatása nagyszerű élmény volt, még akkor is, ha nem volt mindig túl bizalomgerjesztő a látvány.
Délután a Vietnámi Légitársaság repítette a csapatot Danangba. A következő beszámoló már innen érkezik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.